درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | قهرمانی با شهادت در میدان نبرد

  • کد خبر: ۵۴۶۷۹
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | قهرمانی با شهادت در میدان نبرد
سید‌ابوالقاسم مظفری، جوانی خوش‌اخلاق بود و اوقات‌فراغت خود را با مطالعه کتاب، صله‌رحم و ورزش سپری می‌کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، اول خرداد‌۱۳۳۶ بر کره خاکی پای گذاشت. سید، فوتبال را از دوره نوجوانی آغاز کرد و به عضویت باشگاه تاج پذیرفته شد. ابتدا در مسابقات آموزشگاه‌ها پا به میدان گذاشت، سپس بین سال‌های ۵۵ تا ۵۷ عضو تیم منتخب سبزوار شد و همراه این تیم در سال‌های ۵۶ و ۵۷ در مسابقات فوتبال قهرمانی استان به میدان رفت. پس از شهادتش، استادیوم سبزوار به نام او نام‌‎گذاری شد. ابوالقاسم مظهری در تاریخ اول اردیبهشت ۱۳۳۶ دیده به جهان گشود. دوران تحصیل را در همان شهر سپری کرد و دیپلم برق را از هنرستان گرفت.
 
خدمت سربازی‌اش مصادف بود با دوران انقلاب و با فرمان حضرت امام از خدمت گریخت و به صف تظاهر‌کنندگان پیوست. نوار‌های سخنرانی و اعلامیه‌های حضرت امام را بین مشتاقان توزیع می‌کرد. جنگ تحمیلی آغاز شد و سید ۲ مرحله همراه بسیج به منطقه جنگی رفت. دومین‌بار که عازم جبهه شد، در تاریخ شانزدهم خرداد‌۱۳۶۰ در عملیات فتح‌المبین و در محور عملیاتی ذیل ملک‌شاهی بستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر مجروح و به بیمارستان رازی ایلام اعزام شد و همان‌جا به شهادت رسید. سید‌ابوالقاسم، جوانی خوش‌اخلاق بود و اوقات‌فراغت خود را با مطالعه کتاب، صله‌رحم و ورزش سپری می‌کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->